torstai 13. syyskuuta 2012

On iho valkea tai väri kuoparin

Masi

Joku grafiikkateos


Tuollainen koristeellinen kansiojuttumikälie on saatava kun se on noin upea! D8 Kuukauden taistelin sitä minua vastaan, joka tykkää tuhlata upeisiin ja turhiin asioihin. Mitä minä tekisin tuollaisella, kun on jo 5 ennenstään? Lisäksi on 13 kappaletta kansioita jotka pärjää ihan hyvin ilman tuollaista. Ja on vielä 4 muuta kummallista kansiota olemassa. Kuten näette, Tuhlaajarika voitti Moraalirikan, taas. 8I Lisäksi minulla on nyt 5 muuta kummallista kansiota.
se on violetti!
 Olen nykyään alkanut katsomaan violetin värin olemassaolemattomuutta.. onko tuo edes sana, vai väännänkö suomenkieltä miten haluan?
Kuitenkin, violettia väriä käytetään vähän ja tuonkin kansion ostin, koska minulla ei ole yhtään violettia ennestään. Eikä siellä kirjakaupassa ollut muuta violetin väristä kansiomaista asiaa. Mutta pahempaakin on, kirjahyllyäni ja kansioita järjestäessäni tajusin, ettei minulla ole yhtään oranssia kansiotAAAAAA! Se on toinen suosikkiväreistäni punaisen lisäksi ja minulla ei ole sitä! Miten olen voinut elää tähän asti ilman sitä?! Kaikkien 13 kanssa ilman oranssia?!
Olen vaatekauppojen ikkunoita katsellut katkerana, kun he myyvät minun väriä, oranssia, vaatteissaan. Katkeruus on yksi nimistäni ja erikoisalaani. Odotan että buumi menee ohitse ja pääsen kirppareilta ostamaan halvalla oransseja vaatteita, haha! Lisäksi keksin cossin johon voin hyödyntää oranssin värin viehtämystäni. Oliko tuokaan sana?
Kuka puuttuu?




Tulukaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskivaikea masennus