keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta













4 kommenttia:

  1. Mä taas keksin, mutta en kehtaa sanoa. Älä huoli, mä pidän sun takista kun se kuuluu niin sun persoonaan.

    VastaaPoista
  2. Mulle on ollu tosi vaikea keksiä oikeasti järkeviä juttuja huutaa takaisin mulle huutaville ihmisille, olen kehittelemässä uusia ovelia suunnitelmia heidän varalle, muaha.
    Kiitos kauniista sanoistanne, lukitsen ne sydämeeni <3

    VastaaPoista
  3. Pojulla tahi tylleröllä tais olla mustaa päällä veikkaan? :P

    Saunatakkimies käveli ite ilman pipoa hyi, hyi. Joo en parempaa keksi. Ihme ihmisiä kun välitetään niin paljon jos ei tavis harmaaseen tahi mustaan pukeuduta jäkä jäkä.

    Sun takki on paras! <3

    T: Othello

    VastaaPoista
  4. Sun ois varmaan pitänyt sanoa ääneen tuo tuu tänne sanomaan pentu? :D

    T: Othello

    VastaaPoista

Keskivaikea masennus