perjantai 16. marraskuuta 2012

Loppui ravintolaan



Viikinkiravintola Haraldissa




mustikkablöö


Minusta synttärit on aina hieno asia, toivon ettei minulle koskaan tule ikäkriisiä! Vaikka valehtelenkin jo nyt ikääni, kerron olevani muutavan vuoden vanhempi kuin olen, haha! Synttäreissä on kuitenkin se mahtavaa, että kaikki muistavat sinua! SINUA! Edellyttäen tietysti että sinulla on kavereita/perheenjäseniä jotka voivat muistaa sinua. Mutta kuka kieltää yksin juhlimisen? Minulla vain oli tänä vuonna niin legendaarinen päivämäärä juhlittavana että oli PAKKO keksiä jotain hienoa! Syyskuusta asti olin ihan hulluna miettimässä, mitä keksisin synttäreille! Sitten sähköpostiin tuli tältä ravintolalta uutispostia ja keksin sen.

Nyt vaan hyvää syntymättömyyspäivää mulle! Sekä sulle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskivaikea masennus