sunnuntai 2. syyskuuta 2012

joka tietä elämän käy kulkien


ja niin minä tein
Tykkään asua yksin enkä kaipaa ketään röhnöttämään sänkyyni kun istun koneellani. Vaikka olin äskettäin ihastunut, en lähtenyt tekemään mitään siirtoja koska aloin miettiä, miten vaikeaa siitäkin tulisi. Jos ikinä olisin saanut tyypin huomion, olisi tullut suhteen mukana kaikki maailman ongelmat ja riidat varsinkin siitä kun päivärytmimme olivat niin erilaiset ja toisen olisi aina pitänyt raahautua toisen luokse pariksi tunniksi ennen kuin toinen lähtee taas töihin (stalkkasin tuota tyyppiä kaikkialla missä voin ja opin tuntemaan hänen päivärytminsä!). Saatan miettiä liikaa nitä tulevia ongelmia ja olen siksi edelleen sinkku, mutta olen onnellinen näin. Jos en kaipaa kenenkään hikiseen kainaloon ollenkaan, niin hyvä! En pidä ihon kosketuksesta toiseensa, enkä nukkumaan mennessä siedä, jos käteni tai jalkani koskevat toisiinsa. Road tripillä olikin haastetta löytää ahtaassa tilassa asento, jotta pystyin makoilemaan niin, ettei missään tunnu iho vasten ihoa. Tykkään silti kunnella kaikkia rakkaushömppädömppä lauluja, jos ne kuullostavat kivalta.

Kirjahyllyni meinaa luhistua kasaan kirjojeni alla 8/ tunnen oloni täksi koalaksi, joka löysi ratkaisun. Ja hei, mainos! Olen ollut mukana kaverini Ernunoobin wblogi haasteessa, yeah! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskivaikea masennus